PUBLIZITATEA

Lauaxeta Berriztagarri ♻️ (Plangintza)

Printer-friendly versionSend by email

Elhuyar Zientzia Azokarako planifikazioaren txantiloia
Oharra: Elhuyar Zientzia Azokan parte hartu nahi duten ikasleei zuzendua dago agiri hau. Orientazio gisa hartu behar da agiria, hau da, ez da nahitaez erabili beharrekoa. Edozein fasetan, zalantzak argitzeko aholkularitza eskainiko zaizue irakasleei edo ikasleei helbide honetan: zientzia-azoka@elhuyar.com. Azokaren oinarriei, taldearen osaerari eta proiektuen ebaluazioari buruzko informazio gehiago, Zientzia Azokaren webgunean: http://zientzia-azoka.elhuyar.org/oinarriak

1.- Erronka definitu
Epea: 2016ko urriak 30

2.- Egin beharreko lanaren plangintza-txostena.
Epea: 2017ko urtarrilak 30

3.- Amaierako txostena
Epea: 2017ko martxoak 18

4.- Jendaurreko aurkezpena eta sari-banaketa, talde guztientzat, 
Bilbon: Maiatzaren 6a, egun osoko azoka. 

Lanaren plangintza-txostena: 2016ko urtarrilaren 29rako
Nondik abiatuko zarete proiektua lantzeko? Ba al dago horren inguruko jakintza edo asmakuntzarik? Garatutako proiektu baten jarraipena edo hobekuntza da?
Lauaxeta Ikastolan hobetu ahal den atal batetik abiatuko gara: ENERGIAREN ERABILERA EFIZIENTEA
Bai, adibidez, Lauaxeta Ikastolan eguzki panelak erabiltzen dira energia lortzeko (beste ikastola edota eraikin batzuetan). Guk lortu nahi duguna, honen erabilera hobetzea eta gehiago erabiltzea da.
Ez da aurreko urte baten jarraipena bez hobekuntza, guk pentsatutako ideia bat da.

Zientziaren eta teknologiaren zer arlotatik landuko duzue aukeratutako gaia?

Teknologiaren arlotik aukeratu dugu gaia. Gure proiektu finala maketa bat izango da.

Proiektua aurrera eramateko, zer urrats egingo dituzue? Azaldu antolaketaren kronologia
Hilabetea (azaroa): Erronkaren deskribapena eta plangintza bete eta bidali. Marko teorikoa egiteko, informazioa bilatzen hasi
Hilabetea (abendua): Lauaxeta ikastolatik informazioa jaso eta aztertu bere funtzionamendu energetikoa
3. Hilabetea (urtarrila): Jarraitu egiten abenduan egin genuena eta gabonetan egindakoa batu. Soluzio bat planteatu
4. Hilabetea (otsaila): Txostena egiten hasi batutako informazio guztiarekin eta guk lortutako datuekin. Txostena egiten amaitzean, maketaren diseinua egiten hasi
5. Hilabetea (martxoa): Txostenari begirada bat eman eta bidali. Maketaren diseinua amaitu eta maketa eraikitzen hasi
6. Hilabetea (apirila): Maketa eraikitzen jarraitu eta aurkezpen bat sortu. Gure stand-aren dekorazioa egiten hasi (kartelak, triptikoak...)

Zer informazio-iturri erabiliko dituzue? Kontuan izan lagunak, familia eta inguruan duzuen jendea.
Irakasleen laguntza eskatuko dugu
Interneten bilatuko dugu
Ikerketatik informazioa bilatuko dugu
Gure gurasoei laguntza eskatuko diegu

Zer baliabide beharko dituzue proiektua aurrera eramateko?
iPad-a: iMovie, Pages, Numbers
Internet
Maketa eraikitzeko materialak

Zer aplikazio izan dezake proiektuaren emaitzak gizartean?
Erabili ahal izango genuke hemen Lauaxeta Ikastolan erreforma bat egiteko.
Beste ikastola batzuetan erabili ahalko zen gure ideia.

Nola aurkeztuko dituzue ondorioak? (aurkezpen digitala, posterra, maketa…). Zer baliabide beharko dituzue horretarako? (taulak, grafikoak, argazkiak, bideoak…)
Gure emaitza finala maketa bat izango da, baina erebai erabiliko dugu posterrak eta aurkezpen digital bat maketa hobeto ulertzeko eta informazio gehiago jartzeko.

Aurkezpen digitalean taulak, grafikoak, bideoak eta abar erabiliko ditugu

Plangintza-txostena: 
http://zientzia-azoka.elhuyar.eus/sites/zientzia-azoka.elhuyar.eus/files/2_elhuyar_zientzia_azokarako_lanaren_plangintza-txostena_txantiloia_2016-17_1.pdf
Babesleak
Bilboko udala
FECYT

Euskaltel
Iberdrola

Eusko Jaurlaritza: kultura saila
Kolaboratzaileak
UPV/EHU
Btek
7 kaleak
7 kaleak
digipen
digipen
digipen
digipen
digipen
digipen
digipen
fundacao da juventude
digipen
planetarioa
deusto
UPNA

elhuyar.org menua

2016 Elhuyar Fundazioa | Lege-oharra

webmaster@elhuyar.com