PUBLIZITATEA

little einsteins

%user(r)en irudia
Gaztelupe
Batxilergoa 1
Arrasate/Mondragón
Miren Artesano
Miren Atondo
Miren Lizarraga
Jone Lizundia
Ane Arrillaga

Plangintza-txostena

2017-01-26 23:15

 

Gaur egun Influentzerrek, hau da, sare sozialetan nabarmentzen diren pertsonak, gure gizartean eta gazteengan duten eragina izan da gure ikerketaren abiapuntua. Influentzerrek azkenengo urteetan eragin oso handia izan dute gazteen bizitzako atal askotan eta hau ikertzea egokia iruditu zaigu. Influentzerrak, arropa edo beste zenbait ondasunen marken publizitatea egiten duten eta gazteek miresten duten pertsona famatuak dira. Zenbait motatako influentzerrak daude: zelebritiak, opinioen liderrak, komunikatzaileak, esploratzaileak, kontsumitzaileak eta azkenik, erreportariak. Gu konkretuki, opinioen liderretan, kontsumitzaileetan eta zelebritietan zentratuko gara, batez ere, gazteen artean gehien ezagutzen direnak direlako. Zelebriti hauek, 3.000 jarraitzailetik gorakoak dira eta bideo bakoitzeko hilabetero gutxienez 100€ irabazten dute, baina ez da datu zehatza, segun eta ze influentzer izan eta zer fama eduki, gehiago edo gutxiago irabaziko dute.

Amaierako txostena

Hemen doa gure ikerketa txostena, espero gustatzea!

Babesleak
Bilboko udala
FECYT

Euskaltel
Iberdrola

Eusko Jaurlaritza: kultura saila
Kolaboratzaileak
UPV/EHU
Btek
7 kaleak
7 kaleak
digipen
digipen
digipen
digipen
digipen
digipen
digipen
fundacao da juventude
digipen
planetarioa
deusto
UPNA

elhuyar.org menua

2016 Elhuyar Fundazioa | Lege-oharra

webmaster@elhuyar.com