Roboka jolasa
- Taldearen izena
- Roboka
- Taldekideak
-
- Joana Guerenabarrena Arribalzaga
- Uxue Abad Dubla
- Miren Mondragon Alvarado
- Irakaslea / tutorea
- Iosu Lizarralde Ibarbia
- Ikastetxea
- Lauaxeta Ikastola
- Maila
- dbh3
- Herria
- Zornotza
- Probintzia
- Bizkaia
- Hizkuntza
- Euskara
- Lanaren eremua
-
- Biologia / Geologia
- Fisika / Kimika
- Ingeniaritza teknologia
- Proiektu mota
- Proiektu teknologikoa
- Proiektuaren txostena
-
Deskargatu — 409 KB
Ikertzaileen balorazioak
Aritza Villaluenga
Historiaurrea/ Prehistoria UPV/EHU
Kaixo, Joana, Uxue eta Miren!
Aurrera eramateko aukeratu duzuen lana asko interesatu zait, nahiz eta nik beste eremu batean ikertzen dudan (Historiaurrea). Edonola ere, gustatuko litzaidake jakitea nola jarraitzen duzuen proiektu honekin lanean, hori egitea erabakitzen baduzue. A! eta bideoa bikain!
Harira joanda, zuen proiektuaren funtsa ideia ona iruditu zait, behar bada LH-tik hasita eta jolasaren bidez robotika eskolan sartzeko bidea izanik. Lehenengo jolasaren bidez, aurrerago eraikuntza eta akenik programazioa erabiliz.
Bestalde, argi dago robotika gure bizitzan gero eta garrantzi handiagoa poliki hartuz doala. Horregatik proposatzen duzuen ekintza hau etorkizun handia dauka. Jakin nahiko nuke ea robotaren programazioan aurrera egin duzuen, ea DBH bukaeran kapazak zarete robota-ri jokaraztea urruneko kontrolen bidez!
___
Ainara Achurra
Zoologia eta zientzien didaktika
Hezkuntza eta Kirol Fakultatea
UPV/EHU
Kaixo Uxue, Joana eta Miren:
Ingeniari bikainak zarete, zorionak! Eta gainera hezkuntzarekin lotura egin duzue. Bi arlotan aritzea ez da gauza erraza. Asko interesatu zait zuen proiektua, nahiz eta ni beste arlokoa izan (zoologia). Izan ere, robotika egun pil-pilean dagoen kontua da. Ba al zenekien Hego Korean badutela robotentzako lege etikoak? Harira joanda, maketa egitearena aproposa ikusten dut; Scratch aukeratzea kodea sortzeko ere bai. Eta jolasa ondo diseinatuta dagoela usted ut. Bestalde, ingeniaritzan orokorrean arazo edo gabezi bat identifikatzen da; eta soluzioa ematen zaio. Agian ikuspegi hori azpimarratzea falta izan zaizue. Edo etorkizunean horrela plantea dezakezue. Badaude datu batzuk (oso interesgarriak), zeinei dagokien metodologia azaltzea ahaztu zaizuelakoan nago. Horrekin lotuta, ez izan beldurra grafiko handiagoak egiten; emaitzak askoz hobeto ikusiko dira. Bukatzeko, hurrengo txostenerako proposamen bat dut zuentzat: ez ahaztu liburuak! Iturri fidagarria eta baliotsua dira eta. Ikusi arte! Ainara Achurra