Ez hotza ez beroa
- Taldearen izena
- Ez hotza ez beroa
- Taldekideak
-
- Aratz Leciaga Murga
- Amaia Gonzalez Cembellin
- Bianca Fetescu .
- Uxue Bilbao .
- Irakaslea / tutorea
- Jon Lejarraga .
- Ikastetxea
- Barrutialde BHI
- Maila
- dbh4
- Herria
- Bilbo
- Probintzia
- Bizkaia
- Hizkuntza
- Euskara
- Lanaren eremua
-
- Osasuna
- Energia
- Proiektu mota
- Proiektu teknologikoa
- Proiektuaren txostena
-
Deskargatu — 96 KB
Ikertzaileen balorazioak
Kaixo, gazteok!
Oso lan interesgarria egin duzue, ondo eginda!
Nahiz eta ni matematikaria izan, zuen proiektua irakurtzea izugarri gustatu zitzaidan, lan toki askotan tenperatura egokia ez baita.
Lehenik, arazoak ondo arakatu zenituztela esan nahi dut. Ikasgeletan hobetzeko gauza ugari egoten dira eta horiek identifikatzea garrantzitsua da.
Gainera, ikerketak Internet-en bilatzea oso inportantea da zientziari buruz ikasi dezazuen.
Beste alde batetik, informazio zehatzagoa izateak proiektuaren aurkezpena lagunduko lioke. Esaterako, klaseko arazoak identifikatzeko inkesta egin zenutela aipatu zenuten. Zein ziren inkestaren emaitzak? Tenperatura arazoa arazo larriena zen ikasleen arabera? Zientzia datuetan datza. Ildo beretik jarraituz, ez zitzaidan argi geratu berogailua nola programatu zenuten. Adibidez, orain klaseko tenperatura kontrolatzeko gai zarete? Berriro zehatza izatea ezinbestekoa da zientzia egiten dugunean.
Matteo Vannacci
Matematika Fakultatea
Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU)