Lorategi Ikastetxean: Errealitatea Edo Ametsa? 1
LEHEN HEZKUNTZATAN lorategi bat prestatu nahi dute ikastetxearen sarreraren ondoan . Hau bideragarria eta iraunkorra izateko D.B.H.n 3.urratsetan analisia eta diagnostikoa , erlazioa ingurugiroarekin, kuriositateak eta ondorioak eta hobetzeko baldintzak egingo dira. Beste alde batetik Batxilergoko ikasleek ureztagailuak diseinatu eta prototipoak sortuko dituzte lehen hezkuntzako ikasleek erabil ditzaten. Beste alde batetik DBHko 4.ko ikasleek gure baratze iraunkorra hobetzeko arduino bidezko ureztatze-sistema prestatuko dute.Baratze honen prestakuntza premia berezietako ikasleek egingo dute. D.B.H.n 1. eta 2.eko ikasleek txapelketa moduan sortuko dituzte lema AG2030 erlazionatuta dagoena eta logotipoa lorategian jartzeko. Talde honetan landu dute: - Ingurunearen diagnostikoa. Ingurunearen mapa (berdeguneak). - Beharren diagnostikoa, bilboko klima aztertu eta gero eta bertako flora eztertu eta gero - Emaitzak aztertu eta estrapolatu ondoren, hazkuntza-probak egitea. - Hiribildua hobetzeko proposamenak
- Taldearen izena
- Lorategi Ikastetxean: Errealitatea Edo Ametsa? 1
- Taldekideak
-
- Laia Véliz Arnabat
- Ouzhan Yao
- Rodrigo Manjón Barredo
- Naroa Pardo Mallea
- Irakaslea / tutorea
- Arantza Santos Criado
- Ikastetxea
- Ntra Sra Del Carmen ikastetxea (Indautxu)
- Maila
- dbh3
- Herria
- Bilbo
- Probintzia
- Bizkaia
- Hizkuntza
- Euskara