Lorategi Ikastetxean: Errealitatea Edo Ametsa? 4

LEHEN HEZKUNTZATAN lorategi bat prestatu nahi dute ikastetxearen sarreraren ondoan. Hau bideragarria eta iraunkorra izateko D.B.H.n 3.urratsetan analisia eta diagnostikoa, erlazioa ingurugiroarekin, kuriositateak eta ondorioak eta hobetzeko baldintzak egingo dira. Beste alde batetik Batxilergoko ikasleek ureztagailuak diseinatu eta prototipoak sortuko dituzte lehen hezkuntzako ikasleek erabil ditzaten. Beste alde batetik DBHko 4.ko ikasleek gure baratze iraunkorra hobetzeko arduino bidezko ureztatze-sistema prestatuko dute.Baratze honen prestakuntza premia berezietako ikasleek egingo dute. D.B.H.n 1. eta 2.eko ikasleek txapelketa moduan sortuko dituzte lema AG2030 erlazionatuta dagoena eta logotipoa lorategian jartzeko. Talde honetan landu dute: - Berdeguneen presentziak egoera emozional eta fisikorik ezari nola eragiten dion - Euskal egileen koadroen zerrenda eta paisaiak eta flora identifikatzea. - Euskadiko bazkari eta musikako floraren fluxua
Taldearen izena
Lorategi Ikastetxean: Errealitatea Edo Ametsa? 4
Taldekideak
  • Ángela Galindo Conde
  • Paula Baeza Ondarra
  • June Salvador Caballo
  • Yao Tian Chen
Irakaslea / tutorea
Arantza Santos Criado
Ikastetxea
Ntra Sra Del Carmen ikastetxea (Indautxu)
Maila
dbh3
Herria
Bilbo
Probintzia
Bizkaia
Hizkuntza
Euskara