TEKNOLOGIA BERRIAK, GARAPENA ALA HONDAMENDIA?

Etorkizun ez hain urrun batean, gizakiok teknologiarekiko zer lotura edukiko dugun galdetzen diogu geure buruari. Oso lotura estua izango dugula uste dugu, aurrerapen teknologikoak nola joan diren ikusita. Teknologia berri hauen inpaktua hainbat esparrutan aztertzea gustatuko litzaiguke; psikologikoki, moralki, hezkuntza munduan…
Taldearen izena
TEKNOLOGIA BERRIAK, GARAPENA ALA HONDAMENDIA?
Taldekideak
  • JUNE INZA ECHEVERRIA
  • NORA BLÁZQUEZ ZABALETA
  • JUNE DÍAZ ALVAREZ
Irakaslea / tutorea
Mikel Jauregi Herce
Ikastetxea
Urretxu-Zumarraga Ikastola
Maila
batxilergoa1
Herria
Urretxu
Probintzia
Gipuzkoa
Hizkuntza
Euskara
Lanaren eremua
  • Humanitateak
  • Gizarte zientziak
Proiektu mota
Ikerketa proiektua
Proiektuaren txostena

application/pdf Deskargatu — 5187 KB


Ikertzaileen balorazioak

Aupa gazteak! Benetan interesgarria egindako lana! Hausnarketa sakona egitera bultzatu nauzue zuen lana irakurri ondoren.

Gaur egun pil-pilean dagoen gaia aukeratu duzue. Benetan animatzen zaituztet honekin aurrera jarraitzera. Inkesta gehiago egin ahala, datu benetan interesgarriak lor ditzakezue eta modu sakon batean aztertzeko gai izango zarete, adibidez, adina eta sexuaren eragina zehazki eztabaidatuz.

Dokumentuaren egitura oso ondo antolatuta dago eta zientifikoki oso aproposa deritzot. Asko poztu nau hipotesia ondo garatu duzuela ikusteak. Izan ere, horretan datza metodologia zientifikoa ezta? Hipotesia proposatu eta emaitzen bidez baieztatzea edo atzera botatzea. 

Hurrengo txostenean zenbait grafika berrantolatzea gomendatzen dizuet. Adibidez, “zenbat ordu igarotzen diren gailu teknologikoekin” grafikan, ordu gutxiagotik ordu gehiagotara antolatzeak (azpialdean 0-2 ordu eta goikaldean 8 ordu baino gehiago) asko erreztuko luke emaitzen jarraipena.

 

Aitor Larrañaga Espartero

Bilboko Ingeniaritza Eskola

Euskal Herriko Unibertsitatea