TEKNOLOGIA BERRIAK, GARAPENA ALA HONDAMENDIA?
- Taldearen izena
- TEKNOLOGIA BERRIAK, GARAPENA ALA HONDAMENDIA?
- Taldekideak
-
- JUNE INZA ECHEVERRIA
- NORA BLÁZQUEZ ZABALETA
- JUNE DÍAZ ALVAREZ
- Irakaslea / tutorea
- Mikel Jauregi Herce
- Ikastetxea
- Urretxu-Zumarraga Ikastola
- Maila
- batxilergoa1
- Herria
- Urretxu
- Probintzia
- Gipuzkoa
- Hizkuntza
- Euskara
- Lanaren eremua
-
- Humanitateak
- Gizarte zientziak
- Proiektu mota
- Ikerketa proiektua
- Proiektuaren txostena
-
Deskargatu — 5187 KB
Ikertzaileen balorazioak
Aupa gazteak! Benetan interesgarria egindako lana! Hausnarketa sakona egitera bultzatu nauzue zuen lana irakurri ondoren.
Gaur egun pil-pilean dagoen gaia aukeratu duzue. Benetan animatzen zaituztet honekin aurrera jarraitzera. Inkesta gehiago egin ahala, datu benetan interesgarriak lor ditzakezue eta modu sakon batean aztertzeko gai izango zarete, adibidez, adina eta sexuaren eragina zehazki eztabaidatuz.
Dokumentuaren egitura oso ondo antolatuta dago eta zientifikoki oso aproposa deritzot. Asko poztu nau hipotesia ondo garatu duzuela ikusteak. Izan ere, horretan datza metodologia zientifikoa ezta? Hipotesia proposatu eta emaitzen bidez baieztatzea edo atzera botatzea.
Hurrengo txostenean zenbait grafika berrantolatzea gomendatzen dizuet. Adibidez, “zenbat ordu igarotzen diren gailu teknologikoekin” grafikan, ordu gutxiagotik ordu gehiagotara antolatzeak (azpialdean 0-2 ordu eta goikaldean 8 ordu baino gehiago) asko erreztuko luke emaitzen jarraipena.
Aitor Larrañaga Espartero
Bilboko Ingeniaritza Eskola
Euskal Herriko Unibertsitatea